Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

problem med trådlös anslutning till HP-skrivare

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Ulricehamn
  • 2008-09-02 18:06

Jag har nyligen inhandlat en HP Photosmart C4380-skrivare med trådlös anslutning. Jag gick igenom instruktionerna i manualen, och allting verkade fungera där. Men när jag ska skriva ut står det att skrivaren är frånkopplad! Scanna går via trådlöst, men skriva ut går icke!
Någon som vet vad felet kan vara, okej att jag kan koppla in usb-sladden om det är akut, men jag köpte just denna skrivaren för att jag skulle slippa ha skrivaren vid datorn.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-09-02 18:41

Jag tittade på en liknande i affären och säljaren sade att HPs telefonsupport var suverän. Prova det. Om den inte går igång så lämna tillbaka.

Samma problem och samma skrivare

Finns det någon som vet mer om hur man kan lösa detta? Jag är ny på Mac och inte alls så teknisk att jag begriper vari felet ligger.

Dessutom, jag har bytt trådlöst nätverk, men när jag gör en utskrift från skrivaren så säger den att den är ansluten till det gamla nätverket.

Det fungerar att skriva ut med USB-sladd men inte trådlöst, och det var ju därför vi köpte just denna skrivare...

1
Bevaka tråden