Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhonedödare or NOT.....?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kävlinge
  • 2008-09-15 23:22

Vet inte om man kan posta detta här men är bara tvungen.
SE´s nya xperia. Vem satte den snubben på att "presentera" produkten???

Steve lär garva om han ser denna.....

XPERIA X1 gets demoed in Sony Ericsson webcast - Engadget

"This is the desktop i work when i work"

• Medlem
  • International user
  • 2008-09-15 23:28

Helt ärligt verkar det som en skittelefon...

• Medlem
  • Kävlinge
  • 2008-09-15 23:30

Ja duktigt fattar inte vad som e nytt med den och presenterar man den så kan det ju inte annat än gå dåligt.

Steve hade kunnat sälja en Nokia 3330 bättre

• Medlem
  • International user
  • 2008-09-15 23:32

Jädra tjat om Panels....

Har själv aldrig ägt en SE mobil, men en kompis till mig köpte SE:s "fetaste" mobil W980i som ska ha "allt". Han hade inte mer än fått mobilen förrän han beklagade sig över hur missnöjd han var med den. Den är enormt buggig, och vad jag förstått från andra och vad jag har läst mig till så är SE:s mjukvaror just tydligen extremt buggiga. Och nu när man läser att Xperia är en vinna eller försvinna-mobil för SE och att dem har haft problem under tillverkningsprocessen då behöver man ju inte vara Einstein för att inse att den här telefonen kommer ha mer än det vanliga antalet buggar som är vanliga för en smartphone. Sen kan man ju fråga sig varför ett företag i kris (nåja) när man verkligen måste lyckas med sin kommande mobil släpper den med windows mobile.

Jag dömer inte Xperia förren jag hållt den i handen. Men rent spontant känns den rätt klumpig, rent interface-mässigt. Jag har hållit stenhårt i mina SE-mobiler fram tills jag skaffade en Iphone och framför allt på de sista två telefonerna har jag upplevt att de inte är särskilt buggiga, men däremot jävligt sega. SE har på något sätt tappat det som gjorde att jag höll fast så hårt i de, att de var enkla, snabba och inte har en massa jävla lulli-lull i sig.

Killarna på Sony Ericsson borde sätta sig ner, skrota sitt UI och bygga ett nytt. Sen att släppa den med Windows Mobile är ju att skjuta sig själv i foten. Bygg något EGET, bygg något BÄTTRE!

• Medlem
  • Täby
  • 2008-09-16 07:12

Vad har detta med iPhone att göra?

*låst*

/Moderator

1
Bevaka tråden