Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fusk till Spore?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har nyss gjort en Restore på min iPhone, så nu måste jag börja om i spelet Spore, någon som vet hur man kan fuska sig fram i spelet?

Klart jag kan spela om, men vafan, det skadar ju inte att fråga

Puss på er

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-09-17 22:19

Flyttade inlägget till rätt forumsdel och förtydligade rubriken så du lättare får svar.
/Moderator

Unge man, var inte lat !;)
Klart du ska spela om Spore, det är ju ett jättekul spel !
Brukar inte pussa bulldoggar så det får bli en klapp. Klapp på dig.

hehe okej jag får väl spela om då

Hej bulldogg80 !
Läste detta idag på MacWorld:

Will Wrights ambitiösa storspel Spore har äntligen släppts och nu är många miljoner människor världen över i full gång med att leka gud och skapa eget liv. Goda resultat i recensioner har det också blivit (8/10 i vår recension).

Men det har också blåst upp en rejäl storm av kritik mot spelets producent EA (Electronic Arts) på grund av det DRM-skydd som spelet levererats med. Det har nämligen visat sig att man med ett exemplarendast kan installera (och aktivera) spelet tre gånger, därefter går det inte längre.

Nu har dock EA i en intervju med “MTV Multiplayer” lovat att man i en patch ska åtgärda detta. Man kommer alltså som i iTunes snart kunna avauktorisera sin dator vid avinstallation av spelet.

Karo.. det där gäller väl ändå PC/MAC versionen?

Senast redigerat 2008-09-29 07:21
1
Bevaka tråden