Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Startar inte efter QuickPwn 2.1

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Skellefteå
  • 2008-09-17 13:44

Kör QuickPwn för att låsa upp efter uppdatering till 2.1 enligt denna guide iPhone 2.1 Jailbreak (Windows) - [Guide] - Apple Forums | ModMyi.com | iPhone, iPod, Mac, OS X, Mods, More

Efter QuickPwn är klar ska ju telefonen bootas om och starta men den hänger sig i startsekvensen och bootar om efter ett tag... Har prövat att köra QuickPwn massa gånger och prövat gå tillbaka till 2.0.2 utan problem. Men problemet uppstår alltså med 2.1...

Jag har förstått att vissa har problem med detta men det har löst sig om de prövar igen, men inte för mig. Någon som har tips på vad man kan göra?

Får väl köra 2.0.2 sålänge...

• Medlem
  • Örebro
  • 2008-09-17 17:42

Har samma problem jag. Min 2G lur står bara och tuggar efter att QuickPWN har kört sitt hokuspokus.

Jag är egentligen bara ute efter en aktivering också. Behöver egentligen inte jailbreaka med verkar inte finnas några andra sett förutom denna metod för windows

• Medlem
  • Skellefteå
  • 2008-09-17 18:28

Har hittar många som har detta fel.. det verkar som de med generation 1 lurar får problem...

1
Bevaka tråden