Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fotoskrivare

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-06-22 22:27

Köpte en digitalkamera i julklapp åt min fru, en Canon IXUS V3, nu tänkte jag köpa en fotoskrivare till den eftersom hon envisas med att vilja ha paperskopior på fotona (!). Vad är bäst att köpa, en inkjet eller en Canon fotoskrivare (Sublimeringsskrivare). Epson har ju en inkjet som tar minneskorten direkt, utan dator. Priset är ungefär detsamma. Har aldrig sett en utskrift från en Canon, inkjet utskrifter verkar ju rätt OK för amatörbilder etc.

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2003-06-23 13:07

Själv har jag en Epson 810.Finns inget direkt att klaga på när det gäller bildkvaliteten.Den nya 830 ska väll vara ännu bättre.Annars ligger Canons skrivare bra till i alla tester.

• Medlem
  • 2003-06-23 13:33

Canon har i alla fall haft en A4-skrivare man kan koppla kameran till direkt, med 6 bläckbehållare och gjord för att enkelt kunna skriva 10x15. 820 nånting tror jag den hette.

• Oregistrerad
  • 2003-06-23 13:56
Citat:

Skrevs ursprungligen av Ken
nu tänkte jag köpa en fotoskrivare till den eftersom hon envisas med att vilja ha paperskopior på fotona (!). Vad är bäst att köpa, en inkjet eller en Canon fotoskrivare (Sublimeringsskrivare).

Spar de pengarna och lämna in till riktig "framkallning" istället. Klart mycket bättra kvalite.

Mvh Lari

• Oregistrerad
  • 2003-06-23 14:29

Jag beställlde en Canon CP 200, som skriver ut 10x15 direkt från kameran, funkar den så är det bra, den är ju rätt billig i alla fall.

1
Bevaka tråden