Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har jag gjort nåt galet?!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har haft en iPhone i ungefär 1 månad och hade inga planer på att
jailbreaka den. Men efter ett tag så vill man ju testa lite nya grejer, så
jag tog tag i saken och jailbreaka den via Pwange. Men vet inte om jag
gjorde nåt fel.
Luren blev ju instabilare än Winblows ME. Tog ungefär 10 sek innan det gick att rulla ibland kontakterna. Safari la av mycket mer ofta än förrut..
Ibland så gick det inte att använda knappsatsen, fanns inga siffror att trycka på.

Har jag gjort nåt helt galet, eller blir iphonen så "labil" efter upplåsning?

Ursprungligen av FredAcler:

Har haft en iPhone i ungefär 1 månad och hade inga planer på att
jailbreaka den. Men efter ett tag så vill man ju testa lite nya grejer, så
jag tog tag i saken och jailbreaka den via Pwange. Men vet inte om jag
gjorde nåt fel.
Luren blev ju instabilare än Winblows ME. Tog ungefär 10 sek innan det gick att rulla ibland kontakterna. Safari la av mycket mer ofta än förrut..
Ibland så gick det inte att använda knappsatsen, fanns inga siffror att trycka på.

Har jag gjort nåt helt galet, eller blir iphonen så "labil" efterupplåsning?

Nu berättar du ju inte vad du har för iPhone, men jag gissar iPhone 3G - hur som helst bör du skilja rejält på de uttrycken - jailbreak är en sak, upplåsning/unlock en annan. Det senare alternativet går inte på iPhone 3G.

Annars råder jag dig att återställa iPhonen helt i iTunes och sedan jailbreaka den med QuickPwn istället för Pwnage Tool.
Följ nån av guiderna här i upplåsningsforumet noga när du gör detta(QuickPwnar).

Ahh oki, då har jag nog blandat ihop begreppen lite. Men nu är den iaf återställd. Ska testa QuickPwn senare o se om jag får till det nåt bättre
Tack för tipset iaf!!

1
Bevaka tråden