Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Joe, är det någon i Stockholm (eller i närheten) som har en schysst moddad 606:a man skulle kunna få låna över någon/några dagar? Ni kan få låna någon annan trummaskin/synt under tiden..
den här slakten av dugliga 606:or gör mig nästan lite tårögd. fortsätter det i den här takten finns det nog inga levande original kvar om 10 år. sorgligt.
Jag har redan en nästan omoddad och vill inte modda den för att det känns lite som ett kulturfördärv. Sen så har jag tyvärr inte tid att modda någon. Sju andra reparationsprojekt att ta tag i innan..
Hehe...hoppas du får kul med den ett tag nu. Och fundera igenom ordentligt innan du moddar din egen annars kommer den ju sluta med det utseende min har...O:-)
Batterierna tar inte stryk av det, men de flesta batterier har svårt att leverera något om de blir för kalla. Om du tänkte använda 606:an direkt ur frysen så funkar det nog bättre att stoppa in varma. Det är dumt att lämna en synt med batteribackupat minne ute i bilen om det är under ca -20, du kommer att bli av med alla patchar... Batteriet/erna kommer igång när de blir varma igen förstås.
håller med hans olof angående moddningen. dessutom de priser
de betingar idag ? ok 2k är ett hyggligt pris. 2.5k på sin höjd.
(fan, ingen som vill byta sin 606:a mot en sh1000 ?)