Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Carl Bildt om sitt byte till Mac OS X.

Tråden skapades och har fått 41 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Ha ha ha ha ha! Fy fan va ni är roliga.
Ska vi kanske Bildta ett nytt komikergäng?

Ursprungligen av the örjan:

Ha ha ha ha ha! Fy fan va ni är roliga.
Ska vi kanske Bildta ett nytt komikergäng?

Det vore både Curl och Baldt!

  • Medlem
  • 2008-10-09 16:21

Holy högerpolitiker, Batman!

Alla fall, här hittade jag en gammal (och aningen knasig) tråd om andra kända svenskar som använder Mac.

Med tanke på Carl Bildts engagemang i baltikum kom jag ihåg den gamla tesen:
"Det är inte Lett att vara Est, men det är Balt."

Ingen risk att den här tråden spårar ur. Nejdå, nejdå. Inte alls.

"Hej, kan ni ge ett tips på ett bra bildtbehandlingsprogram. Det spelar inte så stor roll vad det kostar."

Örjan: Han var väl engagerad i Balkan om jag minns rätt. Baltikum ligger någon annanstans...

  • Medlem
  • International user
  • 2008-10-10 11:54

Det ska bli intressant att se hur länge hans tangentbord håller? Han tycks inte förstå att pekfingervalsen inte kräver att man slår an väldigt hårt.

Var lite besviken över att inte vara först med att rekommendera 99.se på hans blog. För övrigt är namnet på den 'Alla Dessa Dagar'.

Undra just när Mona byter. Fast som det kännns just nu sitter hon nog kvar på Win 98 ett bra tag till.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-22 13:51
Ursprungligen av wilhelm-pod:

Undra just när Mona byter. Fast som det kännns just nu sitter hon nog kvar på Win 98 ett bra tag till.

Tror att Göran övertygade henne om förträffligheten i millenium edition

  • Medlem
  • Ängelholm
  • 2008-10-23 01:42

Fast nu är du avslöjad Karl Rove

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-23 08:31

Men KaRo jobbade du i Vita Huset tidigare?

Ursprungligen av Tangen:

Men KaRo jobbade du i Vita Huset tidigare?

Sure, baby !:cool:

"Karl Christian Rove, född 25 december 1950 i Denver, Colorado, USA, amerikansk politisk konsult, f.d chefsrådgivare och vice stabschef till president George W. Bush. Han anses vara den politiska arkitekten bakom Bushs segrar, först i Texas och sedan i hela USA."

Jobbar inte i ett vitt hus men bor i ett vitt (läs; tråkigt-betong-vitt-grått) hus.
En bra täckmantel annars; uppge sig för att vara en ca jämnårig, opolitisk tant. Ingen som misstänker nå´t då.

Karo är annars ett smeknamn för mitt förnamn. Och det namn min hund ska heta när jag köper en om några år.

Vi är inte i Loungen nu.... Försök hålla er till ämnet.

Men utsvävningarna här hade nog varit på gränsen - även i Loungen.

/Mod

Bevaka tråden