Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fråga till Apple Sverige.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kan inte någon ringa till Apple Sverige och fråga vad dom skall göra för att stärka sin position i sverige på ett års sikt?
Glöm inte att säga att ni ringer från Aftonbladet, eftersom dom svarar inte om man ringer ifrån sveriges största mac forum.:p
Apple borde svar på 99mac:s frågor en gång i månaden. (Tycker jag)

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-06-24 19:17
Citat:

Glöm inte att säga att ni ringer från Aftonbladet, eftersom dom svarar inte om man ringer ifrån sveriges största mac forum.

Varför skulle man säga det såvida man inte arbetar på uppdrag av AB? Varför skulle man ljuga?

• Avstängd
  • 2003-06-24 19:30
Citat:

Skrevs ursprungligen av mondo65
Varför skulle man säga det såvida man inte arbetar på uppdrag av AB? Varför skulle man ljuga?

Helt rätt varför ljuga??

Jag har idag ringt det svenska 020 numret för att beställa varor.

Fick prata med tre engelsktalande personer. De har antagligen aldrig hört talas om Aftonbladet.
De på 08 numret skiter väl fullständigt i kvällstidningarna.
>> Mats om du vill att Apple skall stärka sin position så är mitt råd att ringa till SIBA ONOFF m.fl. Jättar och be att få köpa APPLES produkter så kanske de vaknar.
Efterfrågan skapar säljare.

Det är som på krogen där vi anställde köbildare sen släpper man in vissa "stamgäster" och bildar en VIPgrupp.

Precis som Rotary och Lions Skapa ett exsklusivt innergäng som drar till sig folk som vill spendera pengar de har eller inte har för att gnugga sig mot andra precis som katter och hundar gör för att skaffa sig en tillhörighetslukt.

Jag sa att man skulle säga att man ringde ifrån Aftonbladet för att jag har snart sett oscar svara på mer frågor i kvällspressen och pc magasin än vad han har svarat i detta forum.
Allt var menat som ett skämt för att Apple Sverige aldrig svarar på 99mac:s frågor. Vissa förstod det säkert, andra inte.:p

Håller med dig Pirre att man ringa till siba mfl nästa gång man är köp sugen.
Undrar dock vad Svenska Apple har för planer.

1
Bevaka tråden