Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Akut problem iWeb

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

iWeb vägrar ladda upp min site som jag lagt ned veckors arbete på... är nästan gråtfärdig och vet inte vad jag ska göra... se bild och du får en stjärna i boken om du räddar mig. Jag har haft den upplagd men slängde den av någon anledning och skulle bara ladda upp den igen... var finns denna temp-fil och kan man langa den ????

Kanske är jag räddad... för några dygn sedan drog jag igång en hårdisk extra disk för att ha TimeMachine på och jag har nu backat och hämtat det jag jobbade med igår innan jag la mig... hoppas detta räcker

Ett publiceringsproblem gör ju inte att dina projekt på egen HDD har försvunnit eller är paj.
Radera sajten/sajterna på din iDisk och gör om publiceringen - utan att pilla i grejerna under tiden.

Jag hade gjort soprent på iDisk så felet kan inte ha varit så enkelt... nu ser allt ut att ha blivit återställt och jag är evigt tacksam över att jag brydde mig om Time Machine. Den version som jag råkade pilla på gick inte att lägga upp medan den som var ett dygn gammal gick bra att lägga upp... bara ett litet problem med ett sk. publiceringsfel som ändå hamnade rätt. Nu har jag gjort små rättelser på sidan och väntar att se sista ändringen alldeles strax.

1
Bevaka tråden