Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med anslutning till dator med touchen

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej.

Min iPod har hel sjuka problem, har letat överallt på internet men hittar inte riktigt lösningen.

För det första ska jag nämna att min ipod är jailbreak jag har inte betalat för uppdateringen O:-)

för det andra så vet jag inte om det är fel på kabeln eller ipoden men problemet är iaf att jag inte kan få upp den riktigt i iTunes. får upp ett felmeddelande som säger

itunes kunde inte ansluta till iphone-enheten"" eftersom ett okänt fel inträffade (0xE8000035).

vad ska jag göra? har försökt resetta ipoden men det går inte få den till fabriksinställningarna. snälla HJÄÄÄÄLP!

Ursprungligen av maikiboy:

Hej.

Min iPod har hel sjuka problem, har letat överallt på internet men hittar inte riktigt lösningen.

Sjukt kanske men mycket vanligt. Här på 99.se finns en trillion trådar om det.
Kolla att du har senaste versionen av iTunes. Har du säkerhetskopierat ditt innehåll i iPoden tidigare ? Det går att återställa om du ansluter USB-sladden till datorn och sedan trycker på både Start och Home-knappen samtidigt tills det dyker upp en ikon med en sladd och texten iTunes. Då kan du återställa den men innehållet försvinner och du får ladda ned allt igen som du har sparat på iTunes.

Det är oftast bäst att söka här på 99.se innan du frågar. Jag skrev in 0xE8000035 i sökrutan upp till höger här på sidan ("Sök på 99.se") och då poppade den här sidan upp:
http://www.99.se/uppl-sning/251586-hj-lp-med-att-fixa-iphone-best-lld-fr-n-international-orders-ink-fejk-sim.html

Du kan ju läsa och se om det löser sig annars får du fortsätta skriva i den här tråden.
Lycka till !

1
Bevaka tråden