Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Några tankar om korg m3 ?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Värnamo
  • 2008-10-24 13:24

Fick min Korg M3 för en vecka sen finns inga ord för att beskriva den........
vad tycker ni andra skriv gärna ni som har andra synthar eller ni som har oxå en m3

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-24 18:12

Jo man brukar känna så där när man nyligen köpt en synt.. "smekmånaden" sen efter några månader brukar inte synten kännas så het längre.

Så kände jag för min MC-303 när jag hade köpt den för många år sedan. Nu tycker jag något annat om den...

• Medlem
  • Älmhult
  • 2008-10-24 19:47

Koolt inköp. Den verkar vara hur nice som helst! Och en bra synth kan man ha hur länge som helst! Om man inte hamnar i GAS träsket vill säga

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-24 19:52
Ursprungligen av Dee:

Koolt inköp. Den verkar vara hur nice som helst! Och en bra synth kan man ha hur länge som helst! Om man inte hamnar i GAS träsket vill säga

Så sant så O:-)

• Medlem
  • Värnamo
  • 2008-10-26 20:13

ok jo jag förstår vad ni menar men lixom det som är det bästa med allt är att den har inga gränser i alla fall för mig o den typ av musik jag skapar det går lixom göra allt på den NO LIMITS inspererar mig ibland på ba en sek till att göra ett beat på två min..............innan brukade jag sitta göra ett beat på en kvart halvtimma nu e det lixom minuter vi pratar om här..8 timmar i studion gör mer nu än någonsin innan klick klick n its the shit.........next one......

Keyboardisten i mitt band skaffade en sådan för ett par månader sen och jag tycker den låter riktigt bra.

• Medlem
  • 2008-10-26 22:16

bojay: Låter som om du har hittat helt rätt! Just det där att kunna göra saker kvickt och lätt utan att behöva tjafsa, det är a och o för mig. Snabbjobbat och enkelt, då blir det saker gjorda!

1
Bevaka tråden