Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spotify invites

Tråden skapades och har fått 997 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Tzn:

en invite vore smaskens

wannie (snabel-a) dob-u.com

Fixat!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-01-01 22:00

Kaka till personen som ger mig en invite!

maxy@live.se

Ursprungligen av Chino:

Kaka till personen som ger mig en invite!

maxy@live.se

Då var mina invites slut för denna gång.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-01-01 22:08

Thanks a bunch!

Även jag skulle bli jätteglad om någon skulle vilja dela med sig av en spotify invite. Hoppas man får möjlighet att upptäcka lite ny musik under 2009.
Min mail adress är henrikjonsson82(at)gmail.com

Tack på förhand!

Hej på er alla... och gott nytt år och så....

Jag fick Spotify visat för mig av min lillebror när jag var uppe i Sverige nu i jul och tyckte att det verkade rätt fräckt. Han hade själv fått en invite och förklarade hur det är tänkt att fungera. Skall bli spännande att se hur det går.

Jag skulle gärna testa det, men jag är ännu inte där att jag är beredd att lägga pengarna på tjänsten. Demot jag fick var 3 obskyra låtar faktiskt fanns omedelbart tillgängliga (vilket var coolt), men jag har ingen annan erfarenhet av det och vet inte riktigt om det är för mig.

Om någon vill bjuda på en invite för att starta mitt 2009 i rätt riktning får ni gärna PM:a med detaljer!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-01-02 08:17

Hej Igen alla!

jag vet inte vad ni andra tycker,... men det finns dem som ligger på lista och väntar på invites längre bak än sida 16... kanske ska gå på dem som väntat längst och inte bara dela ut till första bästa.... bara min åsikt... men själv blir jag väl lite småsur när jag ser att de som frågat efter invites Efter mig får Före mig...

tror att det kan vara fler som känner som mig...

så nu tar jag chansen och skriver min mail igen... kanske någon invite som dyker upp då....

snowqueen [snabel-a] ektv [punkt] nu

snowqueen@ektv.nu

  • Medlem
  • Vara
  • 2009-01-02 11:36

hej vill också börja 2009 med Spotify!

Finns det någon snäll själ som vill dela med sig en invite?

monahan_@hotmail.com

Ursprungligen av LadyS:

Hej Igen alla!

jag vet inte vad ni andra tycker,... men det finns dem som ligger på lista och väntar på invites längre bak än sida 16... kanske ska gå på dem som väntat längst och inte bara dela ut till första bästa.... bara min åsikt... men själv blir jag väl lite småsur när jag ser att de som frågat efter invites Efter mig får Före mig...

tror att det kan vara fler som känner som mig...

Det finns ingen officiell lista för i vilken ordning som man ska ge bort de invites. Det är helt upp till den som har invites att skicka till valfri person oavsett var i tråden önskan efter invite finns. Självklart är det så att det är lättare att skicka till de som gjort sin förfrågan nyligen än till de som ligger längre bak i tråden på tidigare sidor. Om du haft koll på tråden borde du dessutom sett att vissa som har invites har skrivit i tråden att de har invites att dela ut om man skickar ett PM till dessa med sin e-post.

Sen är det klart med tanke på hur många som efterfrågar invites, att det blir många inlägg och att det då kan bli svårt att överblicka vilka som efterfrågat invites och vilka som fått.

Är det verkligen akut att få tillgång till spotify kan registrera sig för en månad det är inte dyrt 99 kr, efter en månad går ju abonemanget över till ett gratis-konto.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-01-02 12:42
Ursprungligen av Mikael E:

Det finns ingen officiell lista för i vilken ordning som man ska ge bort de invites. Det är helt upp till den som har invites att skicka till valfri person oavsett var i tråden önskan efter invite finns. Självklart är det så att det är lättare att skicka till de som gjort sin förfrågan nyligen än till de som ligger längre bak i tråden på tidigare sidor. Om du haft koll på tråden borde du dessutom sett att vissa som har invites har skrivit i tråden att de har invites att dela ut om man skickar ett PM till dessa med sin e-post.

Sen är det klart med tanke på hur många som efterfrågar invites, att det blir många inlägg och att det då kan bli svårt att överblicka vilka som efterfrågat invites och vilka som fått.

Är det verkligen akut att få tillgång till spotify kan registrera sig för en månad det är inte dyrt 99 kr, efter en månad går ju abonemanget över till ett gratis-konto.

Jo håller med dig att det är lättare att ta de som ligger närmast om man säger så.... men de flesta som vill ha invites bla jag ahr itne råd med det....

hade PM:at 2 personer utan svar... men såg nedan att jag fått en invite....

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2009-01-02 12:22
Ursprungligen av LadyS:

Hej Igen alla!

jag vet inte vad ni andra tycker,... men det finns dem som ligger på lista och väntar på invites längre bak än sida 16... kanske ska gå på dem som väntat längst och inte bara dela ut till första bästa.... bara min åsikt... men själv blir jag väl lite småsur när jag ser att de som frågat efter invites Efter mig får Före mig...

tror att det kan vara fler som känner som mig...

så nu tar jag chansen och skriver min mail igen... kanske någon invite som dyker upp då....

snowqueen [snabel-a] ektv [punkt] nu

snowqueen@ektv.nu

LadyS: Min sista invite är nu skickad till dig.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-01-02 12:42
Ursprungligen av joakimo:

LadyS: Min sista invite är nu skickad till dig.

Tack så jättemycket!!

ska bli spännande att få utforska det själv....

  • Oregistrerad
  • 2009-01-02 13:08

Jag tar också och provar igen att fråga om jag skulle kunna få en invite.

fredrik.wahlberg@hotmail.com

Tack på förhand!
-----------------------
Har nu fått invite, tack så mycket Valfrid!

Senast redigerat 2009-01-02 18:06

Tar gärna en invite jag med

bmx_oskar(2)hotmail.com

Tack på förhand!

  • Medlem
  • Lund
  • 2009-01-02 13:45

Finns det nåon trevlig macbroder som vill dela med sig av sina invites?

dannyph@gmail.com

Ursprungligen av danny5:

Finns det nåon trevlig macbroder som vill dela med sig av sina invites?

Någon som vill dela med sig av en invite oavsett vilket kön, hudfärg eller datormärke?

Bortredigerad mail adress enligt begäran /mod

Senast redigerat 2009-01-03 01:45
  • Medlem
  • 2009-01-02 16:57

Alla dessa PC-idéer
Är det någon som har en över är jag jätte tacksam!

yuppy (att) spray.se

Har tre här, pm:a mig den mailadress som inbjudan ska till.

Slut för denna gång.

Spotify Sökes

Jag finns på ted(a)kato.com

Någon som har en inbjudan kvar och kan slänga iväg den på karlberg@gmail.com?

desperata!
Passa på o ladda ner nu istället ;D

Nu får vi se vem som är snabbast...

jezDwETka2kYDeNS
WGChxmnbgDJPEyjT
tKEH2PEuVb3g5MmG
fsbZLzdt8PjajZWS
5hgda38HWmgmMWS9

Ha så kul och posta gärna de av er som lyckades sno åt sig!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-01-03 01:04

Som Premium användare verkar man få nya invites nästan varje dag. Har fått över 20st den senaste månaden och har ett 10-tal kvar. Skicka mailadress i ett PM till mig, först till kvarn gäller.

jag vill gärna ha en invite

thresholdproductions <snabel-a> hotmail.com

Har fem invites att dela ut, till de fem första som önskar en. Samt skriver sin email korrekt utan omskrivningar av @ belönas med en invite.

Mina invites är nu slut.

Senast redigerat 2009-01-05 13:13

Jag fick min invite av MikaelE, trevlig prick, så han kanske kan tänka sig att invitera min syster. Utan omskrivningar eller betänkligheter lägger jag gärna ut hennes adress wiikida@hotmail.com

Ursprungligen av lilla_vit:

Jag fick min invite av MikaelE, trevlig prick, så han kanske kan tänka sig att invitera min syster. Utan omskrivningar eller betänkligheter lägger jag gärna ut hennes adress wiikida@hotmail.com

Din syster har fått en invite, eventuellt kan den ha hamnat i skräp-mappen, verkar hända för en del om får spotify invites.

thank you!

Tack Mikael E!!

Bevaka tråden