Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hemsnickeri

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Skulle vilja att alla ni synt-nissar kilar in på min hemsida jag snickrat ihop Sector One synthesizer studio och klickar runt och lyssnar på lite 80-tals inspirerad synthpop. Vore kul att höra vad ni som uppskattar en hederlig syntslinga tycker om detta?

Superschysst nördig site! Din grade chart är en bra idé och kan säkert generera mycket diskussion. 808 får samma betyg i utseende som 909!? 909 är vrålsnygg, 808 ser ut som en dålig godisbit.

Har inte tid att grotta i synthpopen just nu, men det lilla jag hörde lät fint. Lägg upp låtarna på "egen musik" så får du nog mer feedback.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-10-30 21:58

Haha, jaså var visst lite inspiration från EXCEL experiment avseende rubrikerna.
Fast jag hade andra synthar i min lista förstås.

Grymt snygg site!!

Jo men det stämmer ju helt och hållet - "den som snor, han har" - enligt det gamla ordstävet

Viste att jag "lånat" excelfilen av någon här, tyckte iden och dina rubriker var klockrena. Tack för dom.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-30 22:58
Ursprungligen av saftskallen:

Jo men det stämmer ju helt och hållet - "den som snor, han har" - enligt det gamla ordstävet

Viste att jag "lånat" excelfilen av någon här, tyckte iden och dina rubriker var klockrena. Tack för dom.

Jag ser oxå att du "lånat" en bild ur boken Synthesizer

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-11-02 23:51

Cool sida, kul med namnet. jag var med i ett litet band som hette Sector 5 en gång i tiden.

  • Medlem
  • Staffanstorp
  • 2008-11-04 23:41

Namnet låter skitbekant, men jag har ingen aning om varifrån.

Ursprungligen av SINUS:

Namnet låter skitbekant, men jag har ingen aning om varifrån.

Sektor med k är ju annars en karaktär i nåt av mortal kombat-spelen till SNES.
En röd robot som kan avfyra missiler ur armen om jag inte missminner mig.

sector 9?
det är longboards.

  • Medlem
  • Nyköping
  • 2008-11-05 00:03
Ursprungligen av ninjanicke:

sector 9?
det är longboards.

väldigt flexiga sådana. föredrar santa cruz

1
Bevaka tråden