Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

WTF? En massa Boxerkanaler gratis?!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2008-11-02 17:35

Helt plötsligt har vi en massa kanaler i vår tv som vi inte brukar ha, tex TV3, TV5, TV4 Fakta, CNN, Animal Planet, Disney Channel, Nickelodeon, TV8, C+, mm mm. Är det nån kampanj på gång?
Jag vill inte betala för det där så om jag har blivit pålurad nåt krafs som inte ens kräver ett kort i tv-mottagaren måste jag erkänna att Robert har blivit skicklig...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-11-02 18:48

Nja, de brukar släppa alla kanaler fria ibland, liksom hemma hos oss i helgen, för att folk ska bli sugna på att beställa kanalpaket och fastna i TV-träsket... Det är alltså reklam och inget att oroa sig för!

Men man brukar väl få hem information i brevlådan om sånt?
När man kan titta gratis på deras kanaler, under en viss period?

• Medlem
  • 2008-11-02 19:42
Ursprungligen av elinpelin:

Men man brukar väl få hem information i brevlådan om sånt?
När man kan titta gratis på deras kanaler, under en viss period?

Inte väl om man som vi avböjer reklam?

Se upp om ni har barn för nätterna igenom är det riktigt rejäl porrfilm som gäller på många obskyra kanaler.

Lägger inga moraliska betänkligheter på det hela och egentligen skall barn sova så dags.

• Medlem
  • Munkedal
  • 2008-11-03 18:59

Märkte detta också i helgen, men nu är Canal + borta.:'( Jag han dock spela in Diehard 4.0 inatt.

• Medlem
  • 2008-11-03 21:35

Nu är det borta här också. Ordningen är återställd, ingen gymnastikfilm efter midnatt...

1
Bevaka tråden