Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Återställning av iPhone 3G, vad försvinner?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har jailbreakat min iPhone 3G men tycker att allt går så långsamt och batteriet slukas på ett dygn så tänkte återställa den i iTunes. Funkar detta eller är det något man bör tänka på?

Vad försvinner på telefonen, försvinner tex alla mail, sms eller får man tillbaka detta vid återställningen? Har sökt på forumet vad gäller dessa frågor men har faktiskt inte hittat något. Tack på förhand!

Allt försvinner vid en återställning så du måste ta backup på det som du vill spara.

E-postkonton måste läggas in igen, programmen från AppStore (de som finns noterade under kontot) får man ladda ned igen, bokmärken som är synkade från datorn måste in igen, musik som inte finns i ditt iTunesbibliotek är det adjöss med, osv.

Säkerhetskopiera det som finns på telefonen genom att synkronisera och spara ned inköp. Jag har återställt några ggr och jag brukar inte svara ja på frågan om jag vill ladda ned det som fanns tidigare på iPoden/iPhonen utan skriver in ett nytt namn och gör nedladdningen manuellt. Har läst att det kan bli krångel om man kör med det gamla innehållet igen.

Hej igen !
Nu har jag hittat en mer detaljerad info om återställning➽
iFun.se Vad återställning innebär

Tack för svaren och länken, ska ta mig en titt!

1
Bevaka tråden