Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Topic säger väl det mesta, så vilka här hade kunnat tänka sig att träffas över en öl o snacka musik (framförallt 80-talssynthmusik) å synthar - dvs allt som gör livet värt å leva;)
Den 14:e november på nån pub eller liknande, förslag på ställe mottages varmt. Pickwick eller Fagans kanske?!
Härligt, initiativ! Vi gjorde tappra försök för nåt år sedan att träffas, då på På Besök. Men det sket sig.. men kämpa på! Just fjortonde är jag uppbokad tyvärr.. men det viktiga är att det kommer till skott, så kör ändå
Det beror helt på vilka tider det handlar om ! det är bättre att gå dit exvis kl 17 då brukar det vara ganska lugnt och man kan ta de bästa platserna ju senare ju svårare med plats. Speciellt en helg och i synnerhet en fredag ! villket får mig att undra om det inte är bättre att ta det på lördag istället, då kan vi ju träffas kanske vid 14-15 ? och ha hela stället för oss själva, och slippa alla sjöslag som ju fredagarna brukar bjuda på läs = högt+stökigt ! vad säger ni ?
Det beror helt på vilka tider det handlar om ! det är bättre att gå dit exvis kl 17 då brukar det vara ganska lugnt och man kan ta de bästa platserna ju senare ju svårare med plats. Speciellt en helg och i synnerhet en fredag ! villket får mig att undra om det inte är bättre att ta det på lördag istället, då kan vi ju träffas kanske vid 14-15 ? och ha hela stället för oss själva, och slippa alla sjöslag som ju fredagarna brukar bjuda på läs = högt+stökigt ! vad säger ni ?