Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Quicksilver försenad..

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2001-08-15 21:23

från den 16e till (preliminärt) den 30e, bekräftat av svenska Apple..

När man väntat i två veckor så blir man tvungen att vänta i två till...! :rolleyes:

Beklagligt minst sagt, men våra vänner här i USA har börjat få sina Quicksilver datorer nu, även dual 800. Från AppleStore dessutom, som Apple verkar prioritera mer och mer framför CompUSA & Co.

Europa ligger alltid aningens efter...

[ 15-08-2001: Meddelandet ändrat av: Jon Adolfsson ]

Som vanligt. *suck*

Apple verkar kunna leverera 867MHz Macarna relativt omgående, medans dual 800 dröjer.

Har kollat runt lite och många som beställt sin dual 800 med 80GB hårddisken verkar få vänta, samtidigt som de som beställt 40GB eller 60GB fått sin dator levererad (detta i USA kanske bör påpekas).

Roger: Kul att AppleStore levererar så pass snabbt! Går det att beställa mot faktura överhuvudtaget via AS?

Otroligt :eek:

Jag kommer beställa in datorer till Norrlands Univ. Sjukhus inom kort och vill gärna gå genom Apple Store. Förra gången blev jag tvungen att se åt annat håll pga att de inte ville ge faktura (hon jag pratade med undrade om de inte kunde bestala med kreditkort, ehh..).

Jag tror att Apple gjort, eller håller på och gör avtal med UMDAC just nu.
Det skall väl göra det enklare att handla för NUS.

Så svenska AS leverear 867 :or? Beställde du med svenskt eller internationellt OS? Macpressen.se skriver att sve 9.2 håller upp leveranserna?

/Stefan

Där ser man, då kanske man ska ringa Apple Store och byta till eng os. Tack för svret.

/Stefan

1
Bevaka tråden