Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Behöver jag wifi?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

ipod wifi: jag har hittat en olåst enhet när jag har aktiverat så står det du är ej ansluten men jag har frågat runt vissa säger att jag behöver trådlös nätverk vissa säger det behövs inte så jag vet inte.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-11-22 19:05

Du behöver WiFi för att kunna komma åt internet på din iPod Touch. Det är iPhonen som inte kräver WiFi då man kan ha abonnemang så att man kan vara uppkopplad mot internet varsomhelst.

  • Medlem
  • 2008-11-22 19:26

Hej och välkommen till 99.se!

Posta en fråga per tråd. Försök också att beskriva trådens ämne i rubriken. Se gärna till att även själva inlägget går att förstå. (Jag förstår inte din fråga.)

Delar upp denna i två och ändrar rubriken. Här är den andra:
http://www.99.se/ipod-touch/255260-hur-batteriet-r-laddat-i-procent.html

Admin

Du kan ladda ned tex musik och program från iTunes antingen genom att
1) använda den USB-sladd som fanns med vid köpet av din iPod Touch eller
2) genom att sätta dig på ett café eller dylikt som har gratis WIFi (det brukar stå utanför om dom har det).

Om du laddar ned genom din dator så kan du ladda ned musik tex via en DVD-skiva eller så köpa på iTunes. För att få köpa på iTunes måste du ha ett konto.
Om du laddar ned på ett café behöver du bara gå in på Inställningar (den gråa ikonen) och trycka på caféets namn.

Skriv gärna mer i detalj vad du vill veta så hjälper vi dig.
Välkommen hit önskar jag också !:)

Kan man använda internet på Ipod Touch genom USB-sladden ?

MvH Emil

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-11-26 21:45

Nej, det går inte...

1
Bevaka tråden