Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Varför är macnytt så bra

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns en diskussion på macnytt med ovanstående titel som jag tyckte var kul...

Varför är macnytt så bra

Eftersom det är ganska många jämförelser mellan 99mac, MacWorld, och MacNytt så blev det väldigt skojigt att läsa.

Hade lite citat här förut, men jag tog bort dem, det blev lite...

/Ola

Är det bara jag som inbillar mig eller har det inte blivit lite väl mycket "Vi & Dom", "AIK mot Djurgården" här på sistone.

/John - som tycker att vi kan skippa allt skitsnack och bara må bra!

• Medlem
  • Piteå
  • 2003-03-14 11:11

1: har du verkligen länkat rätt? de var ju någe tjat om omars avatar

2: är det bara jag som verkligen inte gillar macnytts forum? tycker det är så jekela rörigt

[ 14. mars 2003, 11:11: Meddelandet ändrat av: Gadd ]

Vi är alla olika och det är bra att det finns olika forum där vi tycker vi passar in. Mångfalden behövs.

Det var inte min mening att starta en debatt om Vi och Dom och för och nackdelar med 99Mac vs MacNytt vs MacWorld. Men jag blev lite irriterad igår så jag var in och tittade idag och hittade denna lilla pärla jag ville dela med mig av.

Nej, jag gillar inte MacNytt.

/Ola

• Medlem
  • Piteå
  • 2003-03-14 11:22

jag ogillar absolut inte macnytt, men den enda orsaken att jag inte hänger där är för att deras forum inte passar mej.

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Taz_1999:
...det är ganska många jämförelser mellan 99mac, MacWorld, och MacNytt...
/Ola

www.macprat.nu då?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-03-14 12:55

Tycker inte det snackas så farligt av typen "vi och dom" här varje fall, dom andra ställena vet jag just inget om.

MacWorld, ingen aning.
Macprat upplever jag som omöjlig att vara på om man inte följer med i världshändelserna och bevakar våra kära politiker eller har en förkärlek för ett "intellektuellt" språk.
MacNytt känns svårt, känns väldigt sluten om man inte varit aktiv där. Och forumet är inte alls trevligt.

Min åsikt, nu ska jag läsa tråden, det brukar kunna vara ganska skojjigt.

• Medlem
  • Hammarö
  • 2003-03-14 21:25

Vilken trist design de hade på sin sida. Svårt att fokusera på texten. Typ ...

Macnytt är helt ok när det gäller nyheter och tester. Forumet har jag bara gluttat lite snabbt i. 99mac gäller för mig, jag känner att jag inte har tid eller lust att läsa och posta i mer än ett forum. Lite tid utan dator vill jag allt ha.

1
Bevaka tråden