Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Vilket är det allra minsta usb-ljudkort som finns? Förutom Mbox eftersom det kräver protools. Vill bara ha en line out och möjligen en line in. Så litet som möjligt, helst usb-dongel-litet.
Tack. Ser att Griffin har iMic också. Nån som använt den?
Läste bl.a. en gammal, gammal recension där det stod att den INTE funkade i USB-hub utan ville ha en "egen port". Det skulle diskvalificera den för mig eftersom jag har en MBA... Nån som vet nåt om det...är det fortfarande så?
Fungerar den med 10.4 också? Har den stereo in? Kjell hade en billigare men endast med mono in. Macoteket har ett IceMat Siberia USB-ljudkort - på rea för 199:-. Den blir väl dyrare med frakt och så men de kanske är ganska likvärdiga. Eller är det bättre med PCI-ljudkort? Har en G4 QS -01.
Har skaffat Sinovoice USB från Kjell men får det inte att fungera. I Audacity får jag ingen "microfon-alt" och inget ljud in. I Garageband fungerar inspelning med microfon men inte från min bandspelare. Ngt tips?
Vilket är det allra minsta usb-ljudkort som finns? Förutom Mbox eftersom det kräver protools. Vill bara ha en line out och möjligen en line in. Så litet som möjligt, helst usb-dongel-litet.