Bräcke ska jag tala med senare mot våren till, så då ska jag passa på att snacka med dem om det också.
Tack för tipset creops, håller på och laddar hem avsnittet nu
Anledningen till mitt allmäna utrop är att man ofta missar mycket även om man frågar runt, alltså frågar man runt vidare och vidare runt sin lilla sfär.
YouTube - iPhone - nose där har ni en liten film som illusterar hur bra det fungerar för vissa som säkerligen inte var den tänkta målgruppen, så om man dessutom skulle tänka på den målgruppen, hur bra skulle det kunna bli då???
Alla njuter vi av gamla handikappanpassningar så som kulspetspenna (slipper vässa eländet) fjärrkontrollen (så man slipper kuta fram till TV:n varje gång, dock så hade vi bara två kanaler så det var inte så jobbigt att zappa i svea ) Så i grunden ska man tänka att det ska fungera för alla av sig själv och slippa anpassa, då är det som bäst.
Dr Dront, har du någon allmän åsikt angånde hur dessa programmen fungerar? Jag tycker mest jag stött på saker som utvecklades till windows 98 som med nöd och näppe skohornats in i xp. Dvs, riktigt usla program ur användarperspektiv.
Någon som vet något annat fortsätt häva ur er
Tack,
jon