Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Varför blir det dubbla ljudspår?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har ett litet tråkigt problem med min 8g Nano(gamla vers)När jag ska lägga in en ny ljudbok tex så gör jag en ny spellista och döper den till bokens namn,sen drar jag bara in filerna i den och så långt är det frid och fröjd!problemet är att dom lägger sej alltid dubbelt,Varför???
Nicko!

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-12-06 16:54

Du behöver inte göra en spelningslista för en ljudbok, Markera ljudboken och på ipoden så checkar du in- "synkronisera endast markerade filer" eller vad det nu står...sen är det bara att synkronisera!

Men då så lägger väll sej spåren bara i musik,tillsammans med ala andra ljudspår.Eller?
Nicko

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-12-06 21:39

nej,när du gör så kommer det en ny som ska heta ljudböcker när du trycker på musik i ipoden

Jag lånar tråden lite. Jag har ett liknande problem. Har en 2gb nano och kör mediamonkey vilket funkar klockrent för det mesta.

Problemet är att jag t.ex. har 10 låtar på ett album som bara ligger där och rätt som det är finns det dubbla mp3or av varje låt och det går då inte att spela upp dem. Då måste jag radera rubbet och lägga in allt igen. Varför blir det så?

1
Bevaka tråden