Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Slutsåld??

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När jag nyligen fick välja hempc, valde jag PowerMac 1,25 Dual med 17" TFT, 512 Mb minne och 120GB hårddisk. Själva datorn kom aldrig, så när jag började undra var den fanns, fick jag till svar att den inte längre var tillgänglig. Jag erbjöds i stället en G5 1.8GHz för leverans i augusti. Jag ska ju på semester nu, så det var väl inte så besvärlig väntan, men visst hade jag otur när jag inte fick min G4 Dual. Den blev väl slutsåld antar jag.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2003-07-02 00:29

Ja, sicken otur...:D

  • Medlem
  • Piteå
  • 2003-07-02 00:31

Varför kunde inte de ha hänt mej då...fan också...alla andra har då alltid så tur

Höhö… osis!:rolleyes:

  • Oregistrerad
  • 2003-07-02 11:18
Citat:

Skrevs ursprungligen av Alf Nilsson
När jag nyligen fick välja hempc, valde jag PowerMac 1,25 Dual med 17" TFT, 512 Mb minne och 120GB hårddisk. Själva datorn kom aldrig, så när jag började undra var den fanns, fick jag till svar att den inte längre var tillgänglig. Jag erbjöds i stället en G5 1.8GHz för leverans i augusti. Jag ska ju på semester nu, så det var väl inte så besvärlig väntan, men visst hade jag otur när jag inte fick min G4 Dual. Den blev väl slutsåld antar jag.

Jag lider med dig

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-07-02 11:18

Jag tycker verkligen synd om dig Alf!
Vad sägs om detta: jag fixar en dual 1,25 till dig så tar jag din G5:a?

Citat:

Skrevs ursprungligen av Leijon
Jag tycker verkligen synd om dig Alf!
Vad sägs om detta: jag fixar en dual 1,25 till dig så tar jag din G5:a?

Jag skulle givetvis nappat på ditt erbjudande (ha) om det var min dator. Nu är det ju formellt arbetsgivarens. Det värsta är att jag inte kan använda mina fina glaskulor till högtalare längre.

Jag var inne och rotade bland gamla diskussioner jag startat, när jag hittade den här.

Kan bara meddela att jag numera kör G5. Just idag såg jag att man nu kan skaffa en liten adapter till sina glaskulor, som sedan fungerar bara man har firewire.

Jag tycker G5:an funkar bra.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2003-10-29 22:12

Själv tackade jag för tredje gången nej till vårat hempc erbjudande igår.Vi blir aldrig erbjudna Mac,bara PC.Och då kan det kvitta.

japp. det kan kvitta. på mitt jobb används bara pc och eftersom syftet med hem-pc är att höja it-kompetensen så finns bara ett operativ att välja på.

duh...

1
Bevaka tråden