Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Äntligen pb 12 och switch

Tråden skapades och har fått 32 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Huddinge, Sweden
  • 2003-07-26 12:52

Happy happy joy! Vi får hoppas på en snabb laddning och framförallt att den lilla go'biten motsvarar dina krav/förväntningar.

Citat:

Ett tips är att prenumerera på digitala MacWorld, så att du har något att läsa när Airpoten inte finns i närheten.

Var hittar man den?

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2003-07-27 21:46

Hej igen, äntligen uppkopplad! Sitter och skriver detta på den:) Att den blir varm har det klagats om men kan inte påstå att den är varmare än den compaq laptop jag har kvar i Belgien..Skärmen upplever jag inte alls så dålig som många sagt, kanske jag har dåliga referenser från min compaq men den har jag dock använt med en hercules tft extern skärm.. Längtar nästan tills jag är tillbaks till Belgien och mitt bredband så att jag kan börja tanka program. En annan sak jag gjorde var att installera palm desktop och syncade den vi bluetooth, så himla lätt och det fungerade direkt, har inte fått det att fungerar 100 på pezeen..Överlycklig macägare så här långt.Ska tanka över lite digitalfilm nu och prova imovie.:D

Bevaka tråden