Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Magiska tricks för iPhone.

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag laddade ned programmet Howcast från AppStore nyligen och hittade det här;
"New iPhone Magic Trick"

http://www.howcast.com/videos/21657-New-iPhone-Magic-Trick och
http://www.howcast.com/videos/21658-Iphone-Magic-Trick-2

Någon som klarar det ?

Howcast finns som webbsida också ➽ Howcast - iPod Touch

Senast redigerat 2008-12-22 22:43

Någon som har prövat ? Är detta möjligt ?
Jag har ingen iPhone själv så jag vet inte. Har prövat på min iPod Touch men inte lyckats.

Det är förmodligen en app som gör att man kan göra så!!

Det är med all sannolikhet bara videosnuttar som spelas upp i iPhonen. Kolla laddningsindikatorn uppe till höger, det är den som hintar om när det är dags att göra rörelsen med fingret.

/M

Fan va cooooolt!!!

Ja, det är en video som spelar upp har jag sett nu.

Hittade detta igår som ni bara måste kolla på. Snacka om COOLT !
Får väl reservera mig för att det här är gammal skåpmat för folk men det är nytt för mig.

Kolla här: http://www.dothehudson.net/en/touch-trix/index.html och installera enkelt på din iPhone eller iPod Touch. De olika videona finns till höger. Dance i mitten passar jättebra idag. Det är gratis dessutom.
Ladda bara ned filerna. Dra dom sedan från Hämtade filer under Finder och in direkt i Filmer (till vänster) i iTunes. Till sist synka in i din iPod eller iPhone. Du måste ha markerat på första sidan i iTunes att du vill hantera filerna manuellt.

Gå genast och gör detta ! Busenkelt och jätteskoj tycker i alla fall jag !:D

Ännu mer tricks. Här måste du registrera dig med e-mailadress och ett användarnamn. Inget mer behövs och det kostar inget. Samma förfarande som i inlägget ovan. Går på några minuter. Glömde säga att jag har Mac men det går säkert på Windows också.
http://www.freeiphonetricks.com/

LADDA NED DESSA OCH DU KAN ROA SLÄKTEN HELA JULAFTONSKVÄLLEN !
GARANTERAT.:D

Äsch

Skaffa Magic Match till iPhonen och blås verkligen bort dina vänner!!!

-j

Ursprungligen av BlackSmp:

Äsch

Skaffa Magic Match till iPhonen och blås verkligen bort dina vänner!!!

-j

Du jämför dessa jättekul tricks med ett puzzel ?:tveksam:
Jag tror du får mycket mer reaktioner från andra på dessa videos än ett puzzel...Så häftigt kan det väl ändå inte vara ?;)

Sök på AppStore och du kommer att se att det är en stor skillnad på "MagicMatch" (som du skriver om) samt "Magic Match" (som jag menar)

YouTube - Magic Match iPhone App

Det är inget pussel och det är häftigare än de "trick" som du visat. Och framförallt så är det verkligen ett magisk trick på iPhone...

Ursprungligen av BlackSmp:

Sök på AppStore och du kommer att se att det är en stor skillnad på "MagicMatch" (som du skriver om) samt "Magic Match" (som jag menar)
YouTube - Magic Match iPhone App
Det är inget pussel och det är häftigare än de "trick" som du visat. Och framförallt så är det verkligen ett magisk trick på iPhone...

Aha, nu ser jag att de heter lika men är olika saker. Googlade och då kom bara spelet upp så jag trodde det var det du laddat ned.

Tycker nog fortfarande att tricksen från Do the Hudson är roligare och mer spektakulära (händer mer saker direkt på skärmen) än tändstickstricket, men smaken är ju som baken så....

Ok.. iCoin och iCard var ganska kul och i samma stil som Magic Match så de får godkänt:)

De verkar dock ha ett problem (förutom svårigheten att få tag på rätt kortlek för att utföra iCard) och det är att de förefaller extremt timingberoende. Du måste utföra dem exakt rätt tidsmässigt för att det ska bli bra.

Men tro mig, magic match är väldigt effektfyllt om det utförs rätt.

Jo, jag har också märkt att det krävs en del träning för att det ska bli som mest effektfullt. Laddade ner fyra nya idag som jag inte hade sedan i förrgår, bl a så tror jag Charge är ny på Hudson-sidan.

Edit: När man ska demonstrera de här tricksen så har man hjälp av att det blinkar uppe i högra hörnet när man ska göra någon rörelse.

Senast redigerat 2008-12-28 00:53

När vi ändå har en trix-tråd så lägger jag till den här; Hottrix
Där kan du ladda ned Brew, Drink, Shake och Burp.

Om du betalar $4:99 till ClubWestTV så kan du få en video till din iPhone/iPod Touch där president Obama är en Ninjakrigare.

Se här.

Han är inte president än. Än så länge så är han bara "president elect"

(Wikipedia: A president-elect is a political candidate who has been elected president but who has not yet been sworn in, or officially taken office, as it is still occupied by the current outgoing president)

I know, I know.
Men kl 2:30 är man inte så noga med att få allt korrekt.;)

• Medlem
  • Täby
  • 2008-12-29 18:06

Tycker denna tråd passar bättre under program och spel även om det nu handlade om videosnuttar osv.

/Mod

1
Bevaka tråden