Hejsan alla ! Jag heter William Franzer och är 15 år gammal , Underskatta mig inte för åldern , jag har fortfarande mycket av lära av er men hoppas att en dag kunna klassa mig själv som total Apple-Nörd . Jag bor i Eskilstuna och går Högstadiet , ska snart börja gymmnasiet , IT linje så klart Jag är väll inte direkt ny här på 99.se (har i skrivande stud postat 69 inlägg) men igår så förändades mitt liv =)Jag fick i Julklapp en iPhone 3g 16 gb Black. Jag har väll alltid varit prylbög men inte som på senaste tiden , När intresset för iPhone Uppstod . Har lästa varenda forumstråd och kollat varje Youtube film om iPhone känns det som , Kunde iPhone utan och innan fasten jag alridg själv hållt i en. Har tidigare ägt ipods i mängder ,det hela började med iPod mini , Nano g2 , Shuffle , och senast Nano g1. Men med iPhone tas man till en helt ny nivå. Idag är mitt setup :
iPhone 3g svart 16gb ( Jailbreakad)
WESC Oboe svart/Timbuktu Edition
Griffin Hardcase Wave , Vit
Se bilder
http://www.99.se/attachment.php?attachmentid=19766&stc=1&d=1230207025
Men ska den efter nyår åka över till London och då ska jag passa på att köpa på mig lite extra Smått och Gott. Än så länge är jag jätte nöjd med allt , Lurarna pumpar bra , Caset fullfyller mina behov och Klockradio har faktiskt oväntat bra resultat. Men för att avsluta så tänker jag bara säg att jag är nöjd som få och hoppas jag inte kommer vara allt för jobbig med mina frågor !
/Franzer