Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köa hur länge för Jobs i Paris?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Om vi antar att Jobs ska hålla keynote-anförandet vid MacWorld Expo i Paris, hur länge måste man köa för att komma in? Hur god tid måste man vara där i? Är det någon som har erfarenhet av det?

2 timmar innan öppnandet brukar räcka gott...

Jag tror vi väntande 15 min förra året men då fick vi gå in en annan väg än de flesta andra

MacWorld Expo i Paris är ingen speciellt rolig mässa, i mitt tycke. Det fanns inte mycket att se förra året, om man räknar bort Steves keynote då. Mässgolvet var fullt av återförsäljare som sålde allt mellan himmel och jord.

Citat:

Skapades ursprungligen av: Jon Adolfsson:
MacWorld Expo i Paris är ingen speciellt rolig mässa, i mitt tycke. Det fanns inte mycket att se förra året, om man räknar bort Steves keynote då. Mässgolvet var fullt av återförsäljare som sålde allt mellan himmel och jord.

Jaså? Tja, nu har jag redan bestämt mig för att åka, men det är ju intressant att höra. Jag får hoppas på att årets är bättre i så fall.

Är det många svenskar som åker dit?

Det var som en marknad... köp och sälj hit och dit! Men det kostar ju samtidigt inte mycket att åka ned, så jag rekommenderar att du åker ned och lyssnar på Steve.

Vi får säkerligen någon ny Mac.

• Oregistrerad
  • 2001-08-22 02:11

Tyvärr ser det inte ut att bli ny några nya macar där, men kanske i SF på Seybold??
Dessutom är SF betydligt roligare stad än Paris...
San Fran är en av världens absolut vackraste och mest speciella städer, enligt mitt tycke.

Tyvärr var macworld i paris en flopp förra året, mest åf/dist (va fan hade ingram på en mässa att göra?) på golvet och de företag som hade rep där kunde knappt snacka engelska - jävla grodätare

/johanw

Det var dock kul både i Paris och SF på kvällarna...

Kommer inte glömma när vi var ute på middag med Ingram & Scribona i SF och deras min när de fick in notan...

1
Bevaka tråden