Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jag är i behov av en låda...

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

...som min begagnade kamera passar i. Jag har köpt en D40 på nätet, men killen som sålde den har inte kvar originalkartongen. Jag som är en lådfanatiker söker därför en låda till en Nikon D40 med 18-55kitlinsen... Låter jag tokig..?

Nej då, bara du kan stänga den. http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?threadid=101930#post1265502

Förklaring: hoppas att folk tar din fråga seriöst så tråden inte spårar ur som den gjorde i "kartongtråden" på Fotosidan.

Tack för din länk, Snabeldrake !
Den var tänkvärd.

karhart:
Du behöver alltså egentligen inte originalkartongen ?
Kanske du kan uppge måtten på den låda du behöver så kan man tänka till lite mer.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-12-30 19:23

Om du söker efter en originallåda till D40-kitet så är chansen större om du efterlyser den på någon fotosajt, typ fotosidan.se.

  • Medlem
  • Lund
  • 2008-12-30 19:54

Jag som inte är en lådfanatiker har en låda till en Nikon D40 med 18-55 kitlinsen liggande och ska slänga den då garantin gått ut. Lådan finns i Lund, Skåne om du vill ha den.

Jag kan stänga kartonger. Men förstår och håller med om det som stod i länken.
Mola: kan du skicka ett PM om du har lust att posta den? Jag betalar portot åt dig!

P.S Det är inte lätt att vara lådiot... D.S

1
Bevaka tråden