Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rösta om Steve Jobs är bra eller inte

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Forbes har en månadsundersökning med ett antal chefer om dom gjort från sig ett bra arbete.

Jag röstade JA på Steve Jobs. iTunes Music Store, Powermac G5, Powerbook 17, Powerbook 12... 2003 är ett väldigt bra år för Apple!

  • Medlem
  • 2003-07-03 15:54

Lustigt att Steve Jobs ligger i toppen, och Ballmer i botten.

  • Medlem
  • Haninge
  • 2003-07-03 18:05
Citat:

Skrevs ursprungligen av stfm
Lustigt att Steve Jobs ligger i toppen, och Ballmer i botten.

Tja...

Macfolket kanske har tid att gå in och rösta medan PC-folket sitter med dagens 3.487 MicroSuck uppdateringar...?

Steve Jobs har inga vinylplattor under armarna när han håller presentationer. Han dansar dessutom inte runt som en galen man. Slutligen så har han fräcka prylar att förtrolla sin redan fanatiska publik!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-07-04 10:29

Det hänger nog ändå mest på prylarna; Ballmer kan ju gestikulera som en bindgalen kung fu-sensei när det gäller...

Vad pratar ni om?
När jag röstade (fredag 4 juli, 12:41) så tyckte bara 42% att SJ gjorde ett bra jobb. Ballmer hade stöd från 58%.

Men dessa siffror stämmer inte överens för fem öre med de små diagrammen i listan.

Jag tror inte diagrammen stämmer. Tror ni som jag att även om vi Mac-ägare är lojala så är vi mer kritiska mot Apple än vad DOS-nissarna är mot storebror i Redmond?

Saken är att Windows-sajter har tydligen uppmanat att rösta NEJ på Steve Jobs och rösta JA på Steve Ballmer. Kolla på Steve Ballmers röst! Massa positiva -- utan anledning!

Avundsjuka för G5an i högsta grad.

  • Medlem
  • 2003-07-04 14:37

Undrar vad som händer om man rösta fler gånger, eller om 99mac skulle uppmana alla till att rösta nej för Ballmer och ja för Jobs?

1
Bevaka tråden