Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Lite grann i kölvattnet efter mondos bankneuros så är det kul att upptäcka att det går att logga in på Svenska spel med Safari numera.
Snyggt jobbat grabbar och tjejer som fixade tilll det hos svenska spel.
Nar jag skall starta svenskaspel i Safari så får jag upp en ruta installera flashplayer Jag har ju flashplayer men Safari hittar tydligen inte tillsammans med Svenskaspel ??
Skrevs ursprungligen av Pirre Hjääälp vad är det för fel??
Nar jag skall starta svenskaspel i Safari så får jag upp en ruta installera flashplayer Jag har ju flashplayer men Safari hittar tydligen inte tillsammans med Svenskaspel ??
Du spelar väll inte för tillräckligt mycket i månaden för att kunna logga in med Safari
Skrevs ursprungligen av Stefan Strandberg Jag får bara tekniskt fel när jag försöker logga in nu... Vet inte om det är siten eller Safari som krånglar.
Jag kan också logga in i och röra mig i grundversionen utan problem, men när jag ska öppna popup-fönstret med den Flash-baserade spelbutiken tar det tvärstopp och jag får samma felmeddelande som Anders ovan. Mejlade Svenska Spel för ett par månader sen och undrade varför jag inte kan öppna denna del av deras sajt trots att jag har den senaste versionen av Flash, men har inte fått något svar ännu.
Jag har uppdaterat till senaste Flash-pluggen och får samma felmeddelande fortfarande. Det finns ju heller ingen logik i att de skulle varna för fel webbläsare om Flash vore det kritiska.
Jag har uppdaterat till senaste Flash-pluggen och får samma felmeddelande fortfarande. Det finns ju heller ingen logik i att de skulle varna för fel webbläsare om Flash vore det kritiska.
Nej visst, men det var ju inte bara du som hade problem.
Det var mera ett generellt tips.
I och med att det ges olika felmeddelanden.
Den fungerar bättre i Explorer. Tills man ska föra över pengar. Då går det inte att fylla i summan man vill föra över till sitt spelkonto hos svenskaspel.se Det går däremot bättre med Netscape. Övriga funktioner får jag dock att fungera med Explorer.