okej, jag var nog lite snål med info.
Jag har alltså haft en mighty mouse och det blir ingen mer sådan.
Jag har stora händer och vill ha en stor mus, mx1000 är en lagom mus men jag var inte lika förutseende och köpte tre att ha på lager Dessutom borde utveckligen gått frammåt på så lång tid?
Var ute idag på dom vanliga otrevliga ställena (onoff, siba osv) visste att jag skulle få betala överpris men tänkte att tid och frakt också är pengar, men dom hade ju ingenting!
Tänkte jag skulle känna på revolution modellen men den enda som fanns inne var notebookmodellen och den var alldeles för liten. Ingen verkar ha Razer alls så att känna på en sån var omöjligt.
Kollade in deras hamsida och visst mamba hade varit trevligt och smart med trådlöst/trådat i samma mus men den är inte släppt ännu och kommer att kosta 129dollar och det är för mycket.
Så nu är det köpa via nätet som gäller, och välja en mus för 5-700kr som man inte kan känna på först och se om den passar i handen. suck.
Sen så förstår jag inte riktigt skillnaden på razers olika möss, vissa modeller verkar finnas med olika lampor? Är det bara färgen som skiljer då? Andra ser likadana ut men heter olika, vad är skillnaden då? Och MAC edition av Deathadder? Vad är det för macigt med den? funkar just den bättre eller är det bara drivrutiner och funkar inte dom med vanlig deathadder?
Blir ju bara mer förvirrat det här