Det är ofta som Apple får kritik av sina användare. Ofta tycker användarna att Apple inte lyssnar, bryr sig eller har någon respekt för sina kunder.
Går din Mac sönder, så skicka den inte för guds skull på reparation. För då kommer burken skickas till Irland. Sedan får du sitta och vänta på att komponenter från Taiwan skall skickas till Irland för att sedan buken skall kunna lagas.
Hade detta hänt på PC sidan av dator träsket hade Dell, AMD eller Intel förlorat sina kunder snabbare än du kan säga Microsoft.
För att inte tala om program och spelunderlaget vad gäller vår så älskade plattform…
Vem gör drivrutiner till MacOS X?
Många är vi som ibland känner oss undervärderade.
Jag var en frekvent besökare på www.imacsidan.nu och vad jag kan komma ihåg fick vi inga varningar om att sidan skulle försvinna.
Men det klart, när sedan imamsidan kommer tillbaka och varit uppe, säg 2 dagar, då är ju hela denna ”404” period glömd…
Ok, att jämföra ett multinationellt företag och en ideelintressesida är ju inte politiskt korrekt, men jag vill bara skriva av mig lite av min saknad. iMacsidan saknad..
now beat the shit out of me!
/jocke
[ 17-12-2001: Meddelandet ändrat av: Petter Mårtensson ]