Hej på er alla,
Lika bra att få sin presentation överstökad. Mitt namn är Niclas Bylund, en 36 åring från Vallentuna norr om Stockholm.
Jag har precis skaffat min första egna Mac och får nog anses som riktig nybörjare. Däremot har jag ju haft datorer i mitt liv sedan min första ZX81 1981 (vilka minnen, kan fortfarande sakna spelet Mazogz (stavning?!)). Från denna lilla burk tog jag sedan det naturliga steget till ZX Spectrum med sina gummitangenter och därefter vidare mot Atari 520 ST. Den sista datorn jag hade innan switchen till PC var en 1040ST sedan har jag varit PC trogen fram tills i förrgår (why oh why?). Nu har jag sett ljuset och är så supernöjd med min MacBook.
Till vardags driver jag ett eget litet konsultföretag med fokus på ”Sales-, Marketing and Revenue Management” för hotell- och resebranschen. Den eventuella fritid som blir över spenderas med att se på fotboll, spela golf, äta och dricka gott, se på film eller lyssna på musik. En hel del tid läggs också på www.Anglofil.se.
Innan jag registrerade mig här på forumet så har jag använt 99.se som huvudsaklig informationskälla inför min switch. Gillar skarpt tonen på forumet och att alla verkar dela med sig av sina kunskaper hela tiden.
Lär spendera mycket tid här framöver.