Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

problem med micken

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Södertälje
  • 2009-01-23 16:03

micken på telefonen har slutat fungera. när jag ringer till någon eller någon ringer mig så hör dom inte mig, om jag inte slår på högtalarfunktionen. då hör dom mig men med mkt dåligt ljud skrapigt och knastrigt.

nån som har tipps på va jag ska göra. Jag har provat att återställa telefonen till fabriksinställningar men det hjälpte inte.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-01-23 16:14

låter nästan som det är fel på telefonen? väldigt tveksamt om det är något mjukvarufel! jag hade nog skickat in den !

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2009-01-23 16:46

micken fungerar att spela in med men inte att prata i telefon med

micken fungerar att spela in med men inte att prata i telefon med.

provade att ladda hem italk och det fungerar att spela in ljud med men inte när jag ringer. är det nåt med antennen ?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-01-23 17:06

hör du bra va den du pratar med säger ? då är det nog inget med antennen.. är ingen expert på ämnet men frågan är om det inte är olika mickar när man pratar i högtalarläge och när man pratar vanligt, kanske inte fysiskt olika mickar men definitivt olika mjukvarumässigt. men om fabriksinställningarna inte fungerar tror jag ändå du måste skicka in den för reparation, tyvärr!

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2009-01-23 17:31

jag hör allt bra

jo jag hör allt jättebra det är bara andra som inte hör mig bra. däremot så är ljudet klockrent när man spelar in med italk.
får nog tuvärr lämna in den. huuuu vara utan telefon en vecka eller så

Ursprungligen av anneli76:

micken på telefonen har slutat fungera. när jag ringer till någon eller någon ringer mig så hör dom inte mig, om jag inte slår på högtalarfunktionen. då hör dom mig men med mkt dåligt ljud skrapigt och knastrigt.

nån som har tipps på va jag ska göra. Jag har provat att återställa telefonen till fabriksinställningar men det hjälpte inte.

Vad händer om du väljer "Inställningar ->Allmänt->Återställ->Återställ alla inställningar"?

  • Medlem
  • International user
  • 2009-01-25 02:15
Ursprungligen av anneli76:

micken på telefonen har slutat fungera. när jag ringer till någon eller någon ringer mig så hör dom inte mig, om jag inte slår på högtalarfunktionen. då hör dom mig men med mkt dåligt ljud skrapigt och knastrigt.

nån som har tipps på va jag ska göra. Jag har provat att återställa telefonen till fabriksinställningar men det hjälpte inte.

Återställde du med hjälp av backup eller till en helt tom?

1
Bevaka tråden