Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
99mac kan inte tillåta öppna diskussioner och inbjudningar till s k "warez"-servrar (servrar med piratkopierade filer och program).
Jag tog bort diskussionen där en medlem håller på att bygga upp en jätteserver och började bjuda in andra medlemmar. Även om enskilda medlemmar säkert tycker det låter jättebra & spännande är det inte något som 99mac kan stå för.
Fattar precis, det som var intressant för mig var inte innehållet utan framställningen... Kanske om det skapades en ny tråd som fokuserade på tillverkandet av en sådan jätteserver
Skrevs ursprungligen av Jonaz Fattar precis, det som var intressant för mig var inte innehållet utan framställningen... Kanske om det skapades en ny tråd som fokuserade på tillverkandet av en sådan jätteserver
Vilket det hela handlade om, men ibland stirrar man ser blind på vissa ord... tråden kommer snart tebax utan ord som wArEz och eLITe HaxXxzor