Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har en inlaga och ett omslag som jag behöver ändra mått på för att få in i en standard dvd förpackning (typ booklet format). Hur gör jag enklast för att minska den skalenligt utan att behöva gå in i InDesign dokumentet och ändra mått, redigera text och bilder för att anpassa till sidans mått. Går det på något sätt att ändra mått på en tryckfärdig pdf (flersidig)?
Jag har tidigare rekommenterat en Plug-in som heter Quite Imposing. Den kan skala, beskära, maskera osv.. flera sidor samtidigt om man vill det. Den gör lite allt möjligt bra för dom som jobbar en hel del med PDF.
Har en trög HP dator Pvillon med Windows XP. Formaterade den med en Windows-CD och allt fungerade perfekt. .Dagen efter släcktes skärmen ned ngra sek efer start med menyn
"Förbereder viloläge". Vid försök till ny formattering kommer jag till ett läge där man inte godkänner den produktnyckel jag använde tidigare. Märkligt !! Vad gör man?
Har en trög HP dator Pvillon med Windows XP. Formaterade den med en Windows-CD och allt fungerade perfekt. .Dagen efter släcktes skärmen ned ngra sek efer start med menyn
"Förbereder viloläge". Vid försök till ny formattering kommer jag till ett läge där man inte godkänner den produktnyckel jag använde tidigare. Märkligt !! Vad gör man?
Hej!
Detta är ett macforum och du har svarat i en tråd om hur man förminskar InDesigndokument.
Tipset är alltså att vända sig till ett windowsforum, tex www.sweclockers.com