- anon6539
- Medlem ●
Bra utgångsläge med ShoveBox och lite mail templates redan innan man klarar den först nano-missionen. Fixar man den så väntar Kava-Tunes.
Roligt, och de läser mina tankar dessutom eftersom jag hade tänkt köpa ShoveBox, men avvaktade lite i väntan på någon fin rabatt. Det kan ju inte bli bättre än gratis
Det är ju bara att läsa tipsen i forumet om man inte fattar.
http://www.macheist.com/forums/viewforum.php?id=18
eller den utförliga videon som någon har lagt upp, lätt som en plätt nu.
Hum, om det är svaren som räknas undrar man vad denna panter, utan kattavatar, svarade
Vi snackade också om att de flesta av oss hade blivit placerade i vår grupp för att vi haft liknande svar, hjälpsamma var vi i alla fall. Så kanske är det inte det som har delat upp oss i olika grupper, om nu team orange också var snälla i sina svar.
Mer avslöjar jag inte
Jag hamnade också i det laget... Jag tror på samma förklaring
Nya uppdrag, de är lite svåra.. Jag har bara kollat lite grann och kan inte riktigt knäcka det än. Hur går det får er andra?
Gjorde uppdrag 1 live med mina 'team-mates' skitkul och inte alls så svårt med massa hjärnor ihop.
Kul uppdrag denna gång - men apparna känns ganska värdelösa faktiskt :/
Programen har väl inte varit så väldigt sexiga ännu, förutom ShoveBox som jag var väldigt nöjd över att få gratis eftersom jag tänkt köpa det, och Sticky Note verkar också klart användbart.
Nya uppdrag, de är lite svåra.. Jag har bara kollat lite grann och kan inte riktigt knäcka det än. Hur går det får er andra?
Fattade nada för den första och tog hjälp, klarade nr 2, men sedan var det lite si och så ...
Kul uppdrag denna gång - men apparna känns ganska värdelösa faktiskt :/
Fast jag har gett sticky notes en chans. Får se om jag "fastnar" för detta sätt att anteckna. Har inte gjort det tidigare
Man är inte ihågkommen fast man köpte förra MacHeist. Ens login är glömt. Är inte det lite osnyggt? Annars var MacHeist 2 ett bra köp. De där aktiviteterna har jag inget minne av, var det nåt jippo jag missade?
Nu kan 'the bundle' köpas, till lägre pris än förra året til och med. Vissa program gillar man väl mer än andra, men ett kap hursomhelst för $39.
Vad säger ni om programmen? Det är inte riktigt lika självklart som förra gången. Är KineMac bra?
Vad säger ni om programmen? Det är inte riktigt lika självklart som förra gången. Är KineMac bra?
Har inte hunnit kolla det, kommer väl inte få användning för alla apps med en gång. Men som vanligt när man köper en bundle så brukar man ju få det vid ett senare tillfälle med de flesta. För $39 är det ju inget att ens överväga tycker jag, särskilt inte om alla apps blir upplåsta. Vilket de alltid brukar bli...
Dessutom får man ju Evenbox ändå, bara att ladda ner på sajten.
Jag skulle vilja ha rabatt om jag köper 25 licenser till mac.se användarna - känner ni till något sätt att få volume licencing?
Jag har redan köpt. Det finns ett par saker som borde kunna bli bra att ha.
Det fanns mängdrabatt på MacHeist 2, jag köpte tre licenser, men den här gången verkar det vara fast pris.
PS: Nu har jag spelat lite World of Goo, och om den fortsätter vara rolig så är bara den värd pengarna. Originell, snygg, märklig. Lemmings möter Meccano.