Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Väckarklocka med spellistor?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon mer än jag som otåligt väntar på ett alternativ till apples väckarklocka så att man vaknar till en spellista istället för en 40 sekunder kort irriterande loop/ringsignal?

jag förstår att det inte kommer dyka upp något liknande i appstore, men nog borde väl någon kunna fixa en sån och göra den tillgänglig via cydia eller installer?

eller kanske någon som har koll på begränsningarna i iphone förklara för mig varför detta inte går att fixa?

jag hade gladeligen lagt en hundring eller två för att få en sådan app!

jag undrar också varför ingen ännu knäckt 40-sekundersbegränsningen på ringsignaler, vad är grejen?

• Medlem
  • Uppsala
  • 2009-02-18 02:29

Maila grabbarna/tjejerna som tillverkar programet Night Stand. De verkar vara öppna för väldigt många förslag, och snabb respons när man skickar in förslag (enligt kommentarerna).

@Adzam 1>precis som jag misstänkte kunde de inte lägga till den funktionen till night stand på grund av app store-reglerna.

@Regressionsanalys> har ju ingenting med iphone att göra...dessutom funkar det tyvärr inte så bra med airtunes...har testat med hjälp av airfoil men tyvärr, funkar inget vidare, inte pålitligt.

@~~~> Har inte den blekaste aning om vad du jiddrar om...felpost?

men är det bara jag som saknar denna funktionen och som utan tvekan skulle hosta upp bra cash för det? för varförvarförvarför har det annars inte dykt upp något liknande i cydia/installer? jag förstår inte!

SUCK!:'(

Om du nu kan hosta upp bra med cash för det så rekomenderar jag att du köper http://store.apple.com/se/product/TU073ZM/A?fnode=MTY1NDA5Mg&mco=MzA5NjE0MQ

Den kan du ställa in så att den väcker dig med en spellista som du själv gjort...:)

1
Bevaka tråden