Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Heja, heja!!!!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Republic of Philippines
  • 2003-07-08 16:40

Hej på er!

Blev medlem av detta utsökta forum idag! Hittade hit via MacNytt.

Har jobbat med Multimedia gjort små reklam snuttar och annat, på mac datorer. Men hemma har jag haft en PC vilket har varit sunkigt värre att komma hem till.

Har idag beställt en G5:a med en 20" ACD är dessa skärmar så bra som dom gamla?

Nu är det bara att försöka att njuta av sommar och sol! Det är ju sommar men var är solen? Bor i Sveriges Venedig här regnar jämt och ständig... Men jag skall väl få tiden att gå!

Ville mest bara säga hej till er!

Måste berömma er för dom fina bilderna på G5: an och den nya kameran mycket bra!!!

Ha det så gott o solen ni som har sol!

Ha det så gott o solen ni som har sol!

Jepp! Välkommen... Kul med MPG5:a!

/Jont Olof

Hej - du är mycket välkommen till 99mac!

Kul med nya G5:an - lova att lägga upp bilder när du har fått hem ditt nya paket.

Välkommen!

Men när blev Borås "Sveriges Venedig"? Jag trodde att Stockholm var "Nordens Venedig"?

Liten anekdot:
Ett japanskt par beställde en resa per telefon till Venedig. Av någon anledning gjordes beställningen på engelska. Resultat? De hamnade i Vännäs...

• Medlem
  • 2003-07-08 19:02

Jo det skall bli spännande med G5:an och jag lovar att skicka upp mängder med photon sen!

Nämen är det inte så att Borås är den regnigaste staden?

• Oregistrerad
  • 2003-07-08 19:15
Citat:

Skrevs ursprungligen av Nelson
Nämen är det inte så att Borås är den regnigaste staden?

Jo
Det är ju inte för inte som Borås, Bergen och Ballina alla börjar på B

• Medlem
  • 2003-07-08 21:09

BBB

Det om vädret... Finns det någon som har ACD? Beställde en 20" har bara läst mig till att dom skall vara väldigt bra och ljus starka.

Sen har ja aldrig innan beställt nått från Apple.com Store, brukar det vara bra service?

Jag krafsade ihop ett dator paket och fick ett "Tillfälligt" kvitto vad det nu innebär, I väntan på att mitt köp skall bli godkänt?! Hmm.. Verkar lite skumt jag skall ju betala med kontanta medel!..

Finns det någon som har gått egendom denna procedur?

1
Bevaka tråden