Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad tänka på vid köp av iPhone för användning med 3?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla!

Jag har kollat runt här på forumet ett bra tag nu om hur man gör smidigast för att köpa en iPhone och inte använda Telia som opperatör.
Jag skapar en tråd här iaf.

Jag är mycket intresserad av att köpa en iPhone men inte till Telias överenskommelser.
Jag har 3 i dagsläget med bindningstid kvar, och alla mina vänner har oxå 3, så det vill jag ha kvar.

Vid själva köpet så kommer jag gärna undan så billigt som möjligt, vart köper man dom billigast?? (Pwanga och Jailbreaka gör jag gärna)

Jag undrar oxå om iPhonen kommer fungera felfritt, t.ex med Googlemaps och Safari?

Vad är riskerna med att Pwanga och köpa ev. utomlands.
Ge mig lite tips på hur jag skall gå till väga!

Mvh
Jonas G. (nybörjare)

• Medlem
  • Karlstad
  • 2009-02-28 13:52

Jag köpte min utomlands för att köra just 3 och allt fungerar klockrent. Min bror köpte en telialåst och körde först med en såndär simkortsmodul för att lura telefonen eftersom han också hade 3. Det fungerade helt OK men nu är ju Yellowsn0w släppt och då fungerar det ännu bättre. Summa summarum; köp en svensksåld så slipper du eventuella garantibekymmer, jailbreaka den och kör Yellowsn0w så kan du fortsätta med 3.

It's good to be 3!

• Medlem
  • International user
  • 2009-02-28 14:40
1
Bevaka tråden