Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod touch synkad med två datorer ?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2009-03-08 00:31

Hejsan ! Min kompis funderar på att köpa sig en iPod touch 2g men har problem då han ibland bor på ett ställe och ibland ett annat med olika datorer. Finns det möjlighet med nått program eller script att synka med två olika pc utan att det som redan finns raderas, han vill kunna synca allt från datorerna , musik , apps , film och bilder. Tacksam för svar

Franzer

• Medlem
  • Stockholm
  • 2009-03-08 01:45
Ursprungligen av franzer:

Hejsan ! Min kompis funderar på att köpa sig en iPod touch 2g men har problem då han ibland bor på ett ställe och ibland ett annat med olika datorer. Finns det möjlighet med nått program eller script att synka med två olika pc utan att det som redan finns raderas, han vill kunna synca allt från datorerna , musik , apps , film och bilder. Tacksam för svar

Franzer

Hoppas någon kommer med bättre svar men så mycket som jag kan säga så finns ett program som tilllåter att synca med flera bibliotek om den är jailbreakad. I dagsläget tror jag inte att man heller jan göra en jailbreak på 2G iPod Touch. Någon som vet säkert? Jag har för mig det. I alla fall var det jag visste. Jag ska kika runt efter några program som fixar grejen på datorn.

• Medlem
  • 2009-03-09 18:16
Ursprungligen av franzer:

Franzer

Jag vet bara att det funkar att lägga över aps på 2 olika datorer. För det har jag gjort med min pojkväns ipod touch. Man synkroniserar bara över det man redan har på ipoden till datorn och sen läggs det man hade på datorn till oxå tillbaka till ipoden.

1
Bevaka tråden