Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jag vill köpa en obunden Iphone.

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har mer och mer funderat på att köpa en ny Iphone. Tänker mest på den med Telia Refill, eftersom det inte är ett abbonemang.

Har idag ett 3abbonemang som ja betalar för varje månad, så ja skulle villja köpa Iphone med Telia Refill, och byta kontantkortet mot mitt 3kort.

Är detta en bra idé? Hur gör ja?

iPhonen med Telia Refill är låst till Telia om jag inte är helt ute och cyklar, dvs du kan bara använda telia simkort. Mig veterligen så finns det inget sätt att komma förbi detta på iPhone 3G, men det ryktas om att iPhone snart ska släppas helt obunden utan abb men som sagt bara rykten

//Svante

Ursprungligen av Kidmaster:

iPhonen med Telia Refill är låst till Telia om jag inte är helt ute och cyklar, dvs du kan bara använda telia simkort. Mig veterligen så finns det inget sätt att komma förbi detta på iPhone 3G, men det ryktas om att iPhone snart ska släppas helt obunden utan abb men som sagt bara rykten

//Svante

Allt från Telia är låst i nuläget.

Ursprungligen av Emilio95:

ja jo, det var det jag syftade på men köper du en mobil med abb måste du binda upp dig så det är kanske ändå inte aktuellt, iPhone finns ju redan hos Halebop och hos Telenor så jag tycker utbudet är helt okey, iPhone är dyr inget att snacka om

//Svante

• Medlem
  • International user
  • 2009-03-23 19:54
Ursprungligen av Emilio95:

Nej, Telia säljer obundna fr.o.m idag.

Dock är det skillnad på olåsta och obundna.

1
Bevaka tråden