Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har jag fri surf?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vellinge
  • 2009-03-18 00:31

Jag har abonnemanget isurf som ska ha 1G fri surf. Jag fick det denna månaden (mars) och har surfat för 107mb skickat. När jag slår in *120# så står det, Data: 88mb. Vad betyder det? Måste jag betala för 88mb?

Antagligen bara att det faktiskt är vad du har surfat upp, så du tex kan hålla reda på om du närmar dig 1gb.
Men, fråga telia.

  • Medlem
  • Köping
  • 2009-03-18 09:08

Jag har surfat för 130mb står det i användning sen när jag ringer 120 så står det 28mb.

Ursprungligen av Orr3:

Jag har surfat för 130mb står det i användning sen när jag ringer 120 så står det 28mb.

När du ringer för 120mb?!!?

Ursprungligen av theplague:

När du ringer för 120mb?!!?

Han menar nog när han slår *120#.

  • Medlem
  • Köping
  • 2009-03-18 18:55
Ursprungligen av Capeman:

Han menar nog när han slår *120#.

Helt rätt. Trodde de flesta skulle förstå.

Men någon som vet svaret på våra frågor?

Ok

.......

Ena siffran kanske är totalt och den lägre är hur mycket du använt under aktuell debiteringsperiod?

  • Medlem
  • Köping
  • 2009-03-18 19:36
Ursprungligen av Capeman:

Ena siffran kanske är totalt och den lägre är hur mycket du använt under aktuell debiteringsperiod?

Fast jag har bara haft min iPhone i en månad, så 130mb är bara för denna månad. Kanske är hur många datatrafik jag har använt när jag pratar i telefon? Det andra är allting, Wifi, 3G och sånt.

Data in och ut kanske? Nä jag har ingen aning, tyvärr. Ring Telia och fråga, det är väl enklast?

1
Bevaka tråden