Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Trådlös mus, måste ha originalmus i

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har problem med min Logitech Laser Revolution fungerar bara så länge jag har Apples originalmus i kopplad samtidigt, så fort jag drar ut den så slutar den trådlösa att fungera.

Jag har laddat ner och installerat drivrutinerna utan att det gör någon skillnad. Är det någon som haft samma problem eller har någon idé om vad det kan vara?

• Medlem
  • International user
  • 2009-03-20 08:30

Samma för mig, både på min nya mini och på den tidigare jag hade. Kör med Logitech blutoothmus som krånglar direkt om jag inte har en usb-mus inkopplad. Usb-musen är förövrigt nån gammal hp-mus jag hittat på jobbet. Sitter den inte i vid uppstart hittar minin inte blutoothmusen.

Jag har däremot inte orkat ta tag i problemet men sitter någon inne med en lösning är jag tacksam.

Jag kom på nu att jag bara testat köra dem via USB på tangentbordet, kan det ha med det att göra kanske? Det går iofs. bra på min Mac Pro.

Ursprungligen av claudiomarino:

Jag kom på nu att jag bara testat köra dem via USB på tangentbordet, kan det ha med det att göra kanske? Det går iofs. bra på min Mac Pro.

Citerar och svarar mig själv. När jag bytte till en USBport på datorn så fungerade den

1
Bevaka tråden