Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Visa alla sidor i en diskussion

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag tycker inte om att behöva klicka på en sida för att gå bakåt i en diskussionstråd, eller framåt för den delen. Det är segt och jobbigt. Jag vill ha som på faktiskt.se där man kan välja att visa valfri av sidorna eller alla, dvs varenda inlägg i hela tråden på en enda sida. Perfekt när man vill scrolla igenom efter bilder eller liknande.

Finns det nån möjlighet att ordna det här på 99?

• Medlem
  • 2009-03-20 13:35

Tänk dock på att det finns vissa diskussioner som skulle sätta rejäl last på forumsmotorn här, sådana som har funnits länge och kontinuerligt uppdaterats. T.ex. "Now playing" och liknande.

Visst, jag inser att det kan bli jobbigt för servern men det känns inte som mitt problem Jag vill ju bara ha smidiga möjligheter att använda siten!

Mer seriöst kanske man kan begränsa just de stora trådarna till att bara hämta kanske max 50 sidor eller nåt. Å andra sidan gör det inte mig nåt om det tar lång tid att ladda en sån grej så man kan ju kanske prioritera ned den requesten (om det funkar så), jag öppnar nämligen ofta flera såna på en gång och browsar nåt annat medan jag väntar.

1
Bevaka tråden