Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone nu på Telenor! Vad tycker ni om abonnemanget?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag tycker det verkar schysst med fri surf som igår, vad tror ni?

Känns bra

Gick idag ner till Telenorbutiken på Katarinavägen (i samma byggnad som Telonorkontoret i Sthlm) och shoppade en vit 16GB som får ta över från min gamla trotjänare (16GB gen 1). Jag tyckte att Telenors upplägg faktiskt kändes riktigt bra:

-"obegränsad" (dvs. 3500 kr/månad) samtalspott
-obegränsad surf
-tvillingkort
-ett 3G kabelmodem

för 709 kr/månad (+ moms). Bundet i 24 månader, telefonen är dock endast bunden i 12 månader. OBS! På Telenors webbshop kan man även köpa telefonen med abb. bundet i 12 månader.

Fyller EXAKT de behov jag har dvs att kunna använda iPhonen hur mycket jag vill + kunna surfa med min MBP utan att behöva ett extra abb.

Väl värt väntan måste jag säga. Det var kaos i butiken, all lunch-ledig Telenorpersonal var inne och klämde/shoppade.

Thomas

Har länge väntat på ett alternativ till Felia och detta ser riktigt bra ut. Har använt Telenor och deras 3G-tjänster tidigare och det funkar klockrent, i alla fall här i Götet. Får nog bli en 16GB vid nästa löning :).

Samtidigt som priset är i överkant fortfarande så är det ju sjukt bra att all surf ingår i månadskostnaden ex. 299 kr som du dessutom får ringa för.
Har man Telia och når över gränsen för månadsens 3g trafik så har jag för mig att de sänker hastigheten till 57kb som ett gammalt modem, hur kul är det??
Når du över 2 gig på en månad med detta så sänks det bara till 384kb/s. Om man nu lyckas nå över 2 gig...

1
Bevaka tråden