Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 3G-headset istf Sennheiser MM50 iP

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-03-30 22:40

Tja,
Har tröttnat på mitt Sennheiser headset då jag vill ha mer bas. Jag gillar dock att de är assymetriska (alltså att kabeln till ena örat går bakom nacken).

Undrar om ngn kan rekommendera några andra lurar som också är assymetriska men har mer bas. Pris? Helst under 1.000:- men kan tänka mig att spendera mer om de är bra.

Helst ska kontakten vara vinklad också så att den håller lite bättre eftersom jag alltid har min iPhone i framfickan.

Lurarna måste ha mic/fjärr på kabeln, har tok-vant mig vid att inte behöva ta upp telefonen när det ringer samt att kunna byta låt.

Väldigt tacksam för tips!

//Danny

Också intresserad av detta!

Fick mina Sennheiser MM50 i fredags, och även om de låter fantastiskt i mellanregister och diskant så gör avsaknaden av en fyllig bas att de blir helt obrukbara för mig.... Så för mig blir det till att lämna tillbaka och köpa andra.

V-Moda kanske?

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2009-03-31 17:06

Är det inte V-moda som pajar hela tiden?

(säger jag som har ett par trasiga Creative..)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-03-31 20:16

Mina V-moda gick sönder. Dum som jag var så sparade jag inte kvittot.
Väldigt sköna lurar med rikigt fyllig bas, rekommenderas. men spara kvittot!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-04-08 21:58

Har provat V-moda Vibe Duo, tycker att de låter lite "burkigt". Dessutom går inte kabeln bakom nacken vilket inte funkar för mig.

Finns det verkligen inga andra???

  • Medlem
  • Växjö
  • 2009-04-14 14:06

Det här är också precis vad jag är intresserad av att veta. Ingen som har något bra tips?

Sony Ericsson HBH-IS800

Jag funderar på Sony Ericsson HBH-IS800 men jag vet inte hur bra dom funkar ihop. Någon som har hör något?

Jag vill absolut slippa sladden. Jag har redan slitit sönder ett par lurar när jag cyklade. Det kändes i öronen

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-04-20 09:41

Angående V-moda så anser jag mig ha rätt att höja ett varningens finger.
Har nu på lite över 1år förbrukat 3 par.
Samma fel på samtliga, helt utan förvarning lägger den vänstra luren av.
Dock tycker jag att V-moda har agerat på ett professionellt sätt, då de utan några konstigheter har ersatt mig med ett nytt par. Men nu tycker jag inte att det är värt att vara utan hörlurar titt som tätt så ska byta till ett mer kvalitativt märke.

Tråkigt, då jag verkligen gillar passformen och övrigt utförande av V-modan..

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-11-14 15:25
  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2009-11-15 22:27

Detta har nästan alla dina önskemål, enda som saknas är den vinklade pluggen men jag har inte haft några problem och inte sett på forum att någon annan haft heller.

Mina har hållt ett bra tag och jag är inte direkt försiktig.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=468696

1
Bevaka tråden