Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Suverän iPod Shuffle G3

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kristinehamn
  • 2009-04-12 21:24

Köpte en G3 som jag älskar.
Jaaa....jag vet det där om orginallurar (använder själv både "vanliga" orginal och apples inear).
SQ är överlagset den bästa jag hört från någon pod. Vet någon nägot om hårdvaruskillnad emot G2?

  • Medlem
  • Skövde
  • 2009-04-17 08:57
Ursprungligen av sunkhead:

Köpte en G3 som jag älskar.
Jaaa....jag vet det där om orginallurar (använder själv både "vanliga" orginal och apples inear).
SQ är överlagset den bästa jag hört från någon pod. Vet någon nägot om hårdvaruskillnad emot G2?

Fan vad kul att den var såpass vettig ändå!

/G

  • Medlem
  • Kristinehamn
  • 2009-04-17 16:29

Efter en veckas användning kvarstår mitt omdöme.
Voice over funkar kanon (lite impad), SQ är mycket bra, kontrollen på sladden är helt suverän vid portabelt brukande och portabiliteten behöver väl knappast nämnas.
Som sagt det enda som man kan anmärka på är ju att man (för närvarande) inte kan ansluta valvfri "lur" eller ansluta i hemmaanläggningen, bilen etc.
Dessa nackdelar stör inte mig (har också en Shuffle G2 och en Nano G3) Shuffle G3 köpte jag för att enbart ha som portabelt "gear" och till detta är den mer än mycket bra.

  • Medlem
  • 2009-04-23 19:11

Nån som har hört nåt om nyheter på lursidan till Shuffle?

Är inne på mitt andra par in-ear som passar med Shuffle G3. Kvalitén verkar vara sådär...särskilt om man svettas ett par liter under träningspasset. Fjärren ballar ur då..

Ursprungligen av sunkhead:

Efter en veckas användning kvarstår mitt omdöme.
Voice over funkar kanon (lite impad), SQ är mycket bra, kontrollen på sladden är helt suverän vid portabelt brukande och portabiliteten behöver väl knappast nämnas.
Som sagt det enda som man kan anmärka på är ju att man (för närvarande) inte kan ansluta valvfri "lur" eller ansluta i hemmaanläggningen, bilen etc.
Dessa nackdelar stör inte mig (har också en Shuffle G2 och en Nano G3) Shuffle G3 köpte jag för att enbart ha som portabelt "gear" och till detta är den mer än mycket bra.

För den som inte vet:
Belkin har en liten adapter som gör att man får en pyttekort sladd med fjärren på.
Sedan kan man ansluta valfri lur till den.

Se bild, pris : 169kr

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2009-10-01 17:24

Apples egna in-ear lurar funkade hur bra som helst med min nya shuffle.

Ursprungligen av Jetwash:

Apples egna in-ear lurar funkade hur bra som helst med min nya shuffle.

Med sladdlängd så du kan ha den fastklammad på stortån och ändå nå örat va?

  • Medlem
  • Kristinehamn
  • 2009-11-08 18:28

Köpte en adapter fungerar kanon.

1
Bevaka tråden