Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Installera Cydia via USB

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Man installerar inte cydia utan den installerar vissa jailbreak apps som finns tillgänliga i cydia och installer. Enligt rykten är programmet sk*t och det kan skapa problem med iphonen/ipoden.

• Medlem
  • International user
  • 2009-04-19 23:03

Programmet är gjort utav RipDev. Inget att ha alltså.

//Rob

Ursprungligen av Robo-X:

Programmet är gjort utav RipDev. Inget att ha alltså.

//Rob

Haha, borgar RipDev för skit eller?

• Medlem
  • International user
  • 2009-04-20 07:51
Ursprungligen av Helmot:

Haha, borgar RipDev för skit eller?

Ja. Sen firmware 2.0 kom ut och cydia blev standard för att installera program istället för ripdevs installer. Har dom varit sura och försökt sabotera dev team genom att släppa pusher som jailbreakar telefoner men samtidigt gör det omöjligt för cydia att fungera. Samma sak med mobilesubrate som ripdev smutskastade men det lyckades inte vidare. Att sen ripdevs andra produkter (intelliscreen, kate) suger och skapar endast problem samtidigt som dom tar betalt för programmen gör inte saken bättre.

//Rob

Ursprungligen av Robo-X:

Ja. Sen firmware 2.0 kom ut och cydia blev standard för att installera program istället för ripdevs installer. Har dom varit sura och försökt sabotera dev team genom att släppa pusher som jailbreakar telefoner men samtidigt gör det omöjligt för cydia att fungera. Samma sak med mobilesubrate som ripdev smutskastade men det lyckades inte vidare. Att sen ripdevs andra produkter (intelliscreen, kate) suger och skapar endast problem samtidigt som dom tar betalt för programmen gör inte saken bättre.

//Rob

Aha, är det RipDev som tillhanda håller Intelliscreen? Jag använder det i dag och tycker faktiskt att det är ett bra program. Iofs så finns det en del att önska från programmet, men idéen är bra och jag tror att med tiden kommer det att bli riktigt bra.

• Medlem
  • Täby
  • 2009-04-21 12:24

Fel underforum, skall ligga under program alternativt upplåsningsforumet.
Tråden börjar bli OT så jag låser här istället.
/Mod

1
Bevaka tråden